Μετρό διαδρομή πάνω από γέφυρα διασχίζοντας ποτάμι — Πλάνα αρχείου

Γεφύρι του μετρό διασχίζοντας τον Δνείπερο ποταμό στο Κίεβο. Το τρένο του μετρό καβαλάει τη γέφυρα. Εναέρια θέα, οι κινήσεις της κάμερας ακολουθούν πίσω από ένα τρένο του μετρό που κινείται κατά μήκος μιας γέφυρας στον ποταμό Δνείπερο, στο Κίεβο.

— Βίντεο με Sid10
  • Sid10
    ΣυντάκτηςSid10
  • 257382482
  • Βρείτε παρόμοια βίντεο
  • Διάρκεια: 00:11Διαστάσεις: 16:9
  • 4.5

Ίδια Σειρά:

Εναέρια θέα, οι κάμερες κινούνται πίσω από ένα τρένο του μετρό που διασχίζει μια γέφυρα στον ποταμό Δνείπερο, στο Κίεβο. Γέφυρα του Κιέβου με το ηλιόλουστο πρωί του καιρού.
Το τρένο του μετρό κινείται σε μια γέφυρα του μετρό, Κίεβο — Αρχείο Βίντεο
Γέφυρα με αυτοκίνητα, θέα από την κορυφή. Κάμερα περιστρέφεται γύρω από έναν άξονα και κατεβαίνει πάνω από την αυτοκινητιστική γέφυρα στην οποία οδηγούν τα αυτοκίνητα. Αεροφωτογραφία της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στη γέφυρα Paton, Κίεβο
Top view αυτοκίνητο ιππασία σε γέφυρα αυτοκινήτου πάνω από το σκοτεινό ποτάμι. — Αρχείο Βίντεο
Γέφυρα πάνω από το νερό με κινούμενα αυτοκίνητα, πάνω προς τα κάτω άποψη. Κάμερα πετά προς τα αριστερά ακριβώς πάνω από τη γέφυρα στην οποία τα αυτοκίνητα οδηγούν και στις δύο κατευθύνσεις. Τα αυτοκίνητα οδηγούν σε μια μεγάλη γέφυρα πάνω από το ποτάμι. Κάτοψη την ηλιόλουστη μέρα
Γέφυρα πάνω από το νερό με κινούμενα αυτοκίνητα, πάνω προς τα κάτω άποψη — Αρχείο Βίντεο
Οδική διασταύρωση με βαριά κυκλοφορία, φθινοπωρινή ώρα. Εναέρια άποψη πλάνα της κυκλοφορίας δύο επιπέδων διασταύρωση, κινείται τα αυτοκίνητα από διασταύρωση των δρόμων, γέφυρες. Αστική πόλη.
Οδική διασταύρωση με βαριά κυκλοφορία την ηλιόλουστη μέρα — Αρχείο Βίντεο
Το τρένο του μετρό σε κίνηση στη γέφυρα του μετρό μέσα από τον ποταμό ντεβεξ στο Κίεβο. Η κάμερα κινείται προς την κατεύθυνση του τρένου του μετρό. Μεγάλη έννοια της ζωής της πόλης. Εναέρια βίντεο, 4K.
Το τρένο του μετρό σε κίνηση στη γέφυρα του μετρό — Αρχείο Βίντεο
Το τρένο του μετρό σε κίνηση στη γέφυρα του μετρό μέσω του ποταμού Ντνίπρο στο Κίεβο. Ουκρανία. Η κάμερα παρακολουθεί το τρένο του μετρό. Εναέρια θέα, αεροκατευθυνόμενα, βίντεο 4K.
Τρένο του μετρό σε κίνηση στη γέφυρα του μετρό — Αρχείο Βίντεο
Μετρό διαδρομή πάνω από γέφυρα διασχίζοντας ποτάμι — Αρχείο Βίντεο
Aerial view, top down view of traffic on a car bridge. Bridge over the water near shore, top view. Aerial top view of bridge road over river with car traffic, city transportation concept, 4K video
Aerial view, top down view of traffic on a bridge — Αρχείο Βίντεο
Aerial view of the Bridge Metro through the Dnieper River with the subway train, passing by it, car traffic and a panoramic view of the left bank of the Dnieper, Kiev, Ukraine. 4k video.
Γέφυρα μετρό στον ποταμό Δνείπερο στο Κίεβο — Αρχείο Βίντεο
Κηφήνας πετά κατά μήκος της γέφυρας του αυτοκινήτου, προς τα αριστερά. Τα αυτοκίνητα κινούνται στη γέφυρα και προς τις δύο κατευθύνσεις. 4k Εναέρια πάνω προς τα κάτω άποψη της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στη γέφυρα σε μια κατοικημένη πόλη.
Εναέρια άποψη της οδού γέφυρας πάνω από τον ποταμό με κυκλοφορία — Αρχείο Βίντεο
Εναέρια θέα της γέφυρας πάνω από το ποτάμι, στην οποία κινείται το τρένο του μετρό. Η κάμερα απομακρύνεται αποκαλύπτοντας το αστικό τοπίο. Εναέρια θέα της γέφυρας μετρό στο Κίεβο, Ουκρανία. Ζωντανή κίνηση.
Εναέρια θέα της γέφυρας του μετρό με το τρένο του μετρό — Αρχείο Βίντεο
Δύο τρένα μετρό βόλτα για να συναντηθούν μεταξύ τους διασχίζοντας ένα πλατύ ποτάμι πάνω από τη γέφυρα. Έννοια των αστικών μεταφορών. Εναέρια θέα, βίντεο 4K.
Δύο τρένα του μετρό που διασχίζουν ένα πλατύ ποτάμι πάνω από τη γέφυρα. — Αρχείο Βίντεο
Γήπεδα προπόνησης ποδοσφαίρου σε ποδοσφαιρική ομάδα. Πάρκο με ένα γήπεδο ποδοσφαίρου και μια πλατφόρμα κατάρτισης. Πάρκο της πόλης με μονοπάτια και πράσινα δέντρα. Γήπεδο γυμναστικής. Γήπεδο ποδοσφαίρου. Αεροφωτογραφία.
Γήπεδα προπόνησης ποδοσφαίρου σε ποδοσφαιρική ομάδα. — Αρχείο Βίντεο
Οδική διασταύρωση με βαριά κυκλοφορία στο Κίεβο, Ουκρανία. Θέα από ψηλά, χειμώνας. Εναέρια άποψη πλάνα της κυκλοφορίας δύο επιπέδων διασταύρωση, αργή κίνηση των αυτοκινήτων από διασταύρωση των δρόμων, γέφυρες. Αστική πόλη Κίεβο.
Κίεβο - πρωτεύουσα της Ουκρανίας το χειμώνα. Ποταμός Dnepr. — Αρχείο Βίντεο
Πυρηνικό εργοστάσιο του Τσερνομπίλ, τονισμένο έγχρωμο βίντεο. Πετώντας πάνω από πύργο ψύξης κοντά στο εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας του Τσερνομπίλ. Περιοχή κοντά στο Τσερνομπίλ NPP. συνέπειες της καταστροφής στο πυρηνικό εργοστάσιο του Τσερνομπίλ.
Πυρηνικό εργοστάσιο του Τσερνομπίλ, χρωματικά έγχρωμο βίντεο — Αρχείο Βίντεο

Πληροφορίες Χρήσης

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το royalty-free βίντεο "Μετρό διαδρομή πάνω από γέφυρα διασχίζοντας ποτάμι" για προσωπικούς και εμπορικούς σκοπούς σύμφωνα με την Τυπική Άδεια. Η Τυπική Άδεια καλύπτει τις περισσότερες περιπτώσεις χρήσης.\nΣυμπεριλαμβάνονται διαφημίσεις, σχέδια διεπαφής χρήστη για ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Μπορείτε να αγοράσετε αυτό το βίντεο και να το κατεβάσετε σε υψηλή ανάλυση έως και 3840x2160.